Woensdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kabouters uit Zandvoort - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kabouters uit Zandvoort - WaarBenJij.nu

Woensdag

Door: De Dansende vlammen

Blijf op de hoogte en volg Kabouters uit Zandvoort

15 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Nickay

Het onweert nu maar het is wel leuk. Want je woord ok na.
Het is hiet leuk en ik heb voetbal gekeeken.
En we hebben een tooj gemaakt en een tekening
Van een schilpat en een paard
Het was heel leuk en ik wagt op zaterdag
En we heben een waterspel gedaan
In vin het hier leuk
Ik wagt tot zaterdag en ik vin het leuk
We heben een zonnenstok gevonden

Melissa
We gingen dinsdag zwemmen en toen daarna gingen nikita iris domique bibi en ik gingen bij de didse slapen ze hadden daar een wc zonder doortrekker en als je moest plassen kon je dat erachter doen want er zaten mest kevers in dat was heel vies het was heel gezellig we sliepen in tente dat was heel leuk we gingen om half 12 om een tafel zitten om tompouce te ete dat was hiel lekker maar iris lag al te pitte dat was wel heel jammer en om 12 uur gingen wen ons aan kleden om te slapen daarna gingen we nog heel lang keten ik ben nu weer terug en we hebben patat met kip gegeten en als toetje flensjes gevuld met ijs en kersen erbij het regend nu suuupeeer hard en het omweers best hard

Nikita
We kwamen aan eindelijk die bus uit.
We zatten midden in het bos met een clubhuis.
Zondag: spelen in het bos + de avond geomweerd+ voetbal kijken
Maandag: ik weet het niet meer hihi indege geval buiten gespeeld
Dinsdag: zwemmen was echt euk het was een helen groote buitenzwembad!! Met glijbanen ik ging ook met kleine melissa van de glijbaan!!
Woensdag: dat is het vandaag! We gingen van dinsdag avond tot woensdag midag: melissa (grote’ dominiqiue, bibi, iris, en ik gingen we naar de gidsenwe sliepen in een tent die wc waren echt goor en zat gewoon een grote gat en een wc bril echt vies je kon n iet doortrekken en er zaten allemaalbeesten in en het stonk!!
We hebben ook corvee:
Zondag: afwasse `sochtends `middags `avonds
Maandag:tafel deken en afruim
Dinsdag:vegen na het ontbijt
Woensdag :logboek
Donderdag:afwaasen
Vrijdag:vegen na het ontbijt

Puck
Gistre ginw naar het zwemen en morgen gegan we naar het kampvuurkuiol
En we hebben een tooi gemakt en het omwir is wel un beette je eng
En we heden in water gevet het was erig leuk en we heb patat geeten
En ik hep un hut
En wendie was ziekn en sat almal stipen.

• 15 Juli 2010 - 14:26

Herma:

Veel plezier bij de BBQ vanavond, hoop dat het droog blijft!

• 15 Juli 2010 - 14:39

Linda Rubeling:

Hallo allemaal,wat een spannende verhalen weer. Was het leuk in de apenheul? vast wel.
    Komen er nog foto's van de afgelopen dagen?
    Dikke kus voor Britt, nog twee nachtjes meissie, dan zit het er alweer op.
    Liefs van mama

• 15 Juli 2010 - 14:44

Silvana:

leuk he schat als je als gids op kamp gaat :-D:-D
    We vonden het leuk om een stukje van je te lezen. bedankt nog voor je kaart!! heb je onze kaart ook gehad??
    Tot zaterdag, XXX papa mama
    Lieve Nikita
    ik hou van je en ik mis je heeeeeeel erg.
    Groetjes Nigel

• 15 Juli 2010 - 14:51

Kees En Carla:

Nickay, wij hebben je kaart vandaag gekregen. Wij hebben ook een cadeautje voor jou.Veel plezier nog en wij zien je op zaterdag!

• 15 Juli 2010 - 15:44

Foef Tom:

Lieve Senta, Milou, Iona, Iris, grote Melissa, Puck, Nickay, Nikita, Bette, Bibi, Noa, Dominique, kleine Melissa, Britt, invalfoef Marcel, invalfoef Ellen, Youri, Natasja, Marlie en Wendy;

Hardstikke bedankt voor jullie leuke kaart. Daar knapt een mens pas echt van op! Ik hoop dat jullie een leuk kamp hebben, maar als ik de rooksignalen zo bekijk zit dat wel goed. Jullie moeten ook de hartelijke groeten hebben van Veronica en natuurlijk een poot en een lik van Diva. We hopen dat jullie een heerlijke, droog (niet het vlees maar het weer) Barbeque hebben.

Groetjes,
    Tom

P.S. Wat een eer dat zelfs de Gevederde Garnaal op de kaart stond :)

• 15 Juli 2010 - 16:05

Vera:

Hoi Nickay, we hebben vandaag allemaal je kaart gekregen en ik heb net je stukje gelezen.
    Wat een leuke foto's staan er steeds van jullie op.Nou veel plezier, ik kan niet wachten tot zaterdag.
    Harry komt straks ook naar je toe, leuk hè.

Dikke dikke dikke dikke Knuffel.

• 15 Juli 2010 - 17:49

Opa Philippo:

hou nikita bedankt voor je kaart en nog veel lol daar tot kyk xxx

• 15 Juli 2010 - 19:13

Marieke&Fred:

Hi Senta,

Bedankt voor je kaart en de vele kusjes, tot zaterdag

Marieke&Fred

• 15 Juli 2010 - 20:36

Marjon:

Hoi Noa, we hebben je kaarten ontvangen. Wat heb je daar mooi op geschreven zeg! Heel erg bedankt, we zijn er erg blij mee! Vind je het leuk dat Quint bij je is?? Hoop het maar want wij vinden het wel wel kaal zo zonder jullie. Nog 2 nachtjes en dan zien we je weer. Dikke kus voor jou en Quint. Veel plezier nog!!
    PS: Kan Ellen een beetje lekker koken??

• 16 Juli 2010 - 06:41

Gusta Zonneveld:

Lieve Iris. Wat een prachtig geschreven kaart hebben we van je ontvangen! Het is goed om te lezen dat je; -ons mist, maar ook weer niet-
    Dat is namelijk wederzijds.. We weten natuurlijk dat je het reuze naar je zin hebt en dat vinden wij SUPER leuk voor jou! Wij hier zijn gewoon aan het werk, hebben nog geen vakantie maar door de leuke varhalen van jullie allemaal voelt het alsof wij ook al een beetje vakantie hebben! De tijd gaat veel te snel voorbij! Nog maar één nachtje slapen en dan kom je al weer naar huis... OH wat zullen we lekker knuffelen!! Lieve LIEF; geniet van deze laatste hele kampdag, wees een echte indiaan, gedraag je dan ook als een indiaan, keet de hele nacht door, zing je stem schor, doe een zonne-dans, eet al de restjes snoep op en laat tot slot een MEGA harde boer!!!! (thuis mag het natuurlijk niet meer) Dikste kus van Mama

• 16 Juli 2010 - 09:38

Linda Rubeling:

heee lieve Brittje, dank je wel voor je mooie kaart uit Appeldoorn. Is het nog gezellig daar?
    nog 1 nachtje slapen, dan ga je alweer naar huis he meissie.benieuwd naar de reisverslagen en foto's van gisteren en......... maak er nog wat van he!! We missen jullie wel hoor, het is erg stil zo. Tot zaterdag. Liefs mama

• 16 Juli 2010 - 16:24

Anita:

Hebben even om 'n hoekje gekeken bij de indianen. Ze hebben het prima naar hun zin en hadden 'n leuk stukje tijdens het kampvuur gedaan.Meiden, nog veel plezier de laatste dag en tot morgen bij de bus.