Maandag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kabouters uit Zandvoort - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kabouters uit Zandvoort - WaarBenJij.nu

Maandag

Door: De geroosterde bizons.

Blijf op de hoogte en volg Kabouters uit Zandvoort

12 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Maandag 12 juli
Van Dominique Borstel
Het is egt vet leuk! Wij zijn naar het dorp geweest. We hebben een stamhoofd: gevederde garnaal. We gaan morgen zwemmen. Ik ga bij de gidsen slapen, één nagje.
We hebben gegeten. We hebben de welpen natgemaakt. We hebben corve en dan heb je minpunten en pluspunten. In het dorp heb ik snoep gekocht. We hebben gister bij de welpen voetbal gekeken.

Van Britt (Schillie 1 2 5) Rubeling
Max was vandaag jarig. Ik mochten een cadeautje brengen. En we hebben geknutseld, dat was leuk. En we gaan morgen zwemmen. En we zijn naar het dorp geweest, om snoep te kopen. En het heeft geonweerd. En het is hier heel erg leuk.
Maar ik mis mama en papa en mijn katten heel erg. En morgen zie ik Max weer. Hoera ik hou heel erg veel van Max, daarom wil ik hem zien en morgen zie ik hem weer en daarom ben ik heel erg blij.
HOERA MAX 11 JAAR!

Van Bette Bluijs
Vandaag is het al de derde dag van het kamp! En dinsdag gaan we zwemmen. En de zonnestaf is gestolen! Er is ook een paar keer onweer geweest! Wij zijn ook nat geworden. Wij keten ook af en toe. Ik heb ook al een paar wonden gehad. De verkeners hebben ook een nachtje bij ons geslapen. En het clubhuis van de welpen zit bijna naast ons! Ik slaap in het dorpje de Herten. We hebben ook water spelletjes gedaan! We hebben ook corvee. Ik zit in het groepje bij Youri! Ons groepje heet de geroosterde bizons. We hebben ook een stamhoofd. Die heet de gevederde garnaa.



  • 12 Juli 2010 - 20:28

    Kees En Carla:

    Het onweer is nu voorbij!En Nickay we kijken met je mee,hoor .Leiding...toppie hoor!Zoveel inzet voor de kinderen.

  • 12 Juli 2010 - 20:41

    Vera:

    Leuk weer zo'n reisverslag, zo blijven we ver weg toch een beetje op de hoogte.
    Lekker zwemmen morgen dat is top, het wordt weer heerlijk warm weer.
    Nou lekker slapen en tot morgen allemaal, welterusten. Aan de verhalen van de kids is duidelijk op te maken hoe enorm leuk en druk ze het met alles hebben,
    een weekje dat ze niet snel zullen vergeten.
    Veel plezier morgen, dikke knuffel.

  • 13 Juli 2010 - 06:21

    Marieke:

    Hi Senta indiaan,

    Heb je het onweer een beetje overleefd? Gelukkig heft Marlie Bruun bij haar ;-). Veel plezier in het zwembad en groetjes aan Mirko en Sanne,dikke kus en knuffel

  • 13 Juli 2010 - 09:22

    Silvana:

    Hallo meiden!!!
    Hebben jullie lekker gezwommen??
    Is het eten een beetje lekker Nikita?? :-):-)
    Hoop dat jullie je nog lekker vermaken, veel plezier XXX

  • 13 Juli 2010 - 10:51

    Martha:

    Wat een leuke verhaaltjes en Britt heet je nou nog steeds Schillie?
    Vandaag gehoord dat jullie een practhtig buitenbad hadden met een speeltuin. Nog heel veel plezier.

  • 13 Juli 2010 - 13:46

    Linda Rubeling:

    Hoi Brittepit, of moet ik Schillie zeggen? Ik wist niet dat je zoveel van je grote broer hield, thuis is dat anders, toch?
    Ik ben benieuwd naar de foto's van het zwembad.
    Heb je het nog steeds naar je zin? mama mist jou ook hoor, maar het zo weer zaterag.
    Dikke kus van mama

  • 13 Juli 2010 - 13:47

    Anita Mulder:

    Wat een leuke foto's dat is echt een dolle boel bij jullie. 'K ben echt jaloers op jullie. Tjonge wat een noodweer in het oosten gisteren. Staan jullie tipi's nog overeind. Hebben jullie lekker gezwommen vandaag? Heerlijk weer daarvoor vandaag, niet zo warm meer. Geniet er allemaal van.

  • 13 Juli 2010 - 17:57

    Tom En Veronica:

    ughh ugghh whoe we wachten op de dinsdag.
    :)
    En?? "Marlie" nu mogen wij ook zeuren. WAAR BLIJVEN DE FOTO's hihihi

  • 13 Juli 2010 - 18:45

    Marjon:

    Hey Noa, ben je daar nog?? ik lees helemaal niets van je! Hebben jullie binnen of buiten gezwommen?? hahahaha, nou nog 1 dagje met regen en dan wordt het weer beter. Ben heel benieuwd naar jullie foto's.
    Groetjes voor iedereen en dikke kus voor Nootje

  • 14 Juli 2010 - 07:49

    Linda Rubeling:

    hallo allemaal,hoe kan ik de foto's van zaterdag/zondag nog boven water krijgen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2010

Donderdag

15 Juli 2010

Woensdag

13 Juli 2010

dinsdag

12 Juli 2010

Maandag

11 Juli 2010

zondag
Kabouters uit Zandvoort

Actief sinds 27 Mei 2010
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 31027

Voorgaande reizen:

10 Juli 2010 - 17 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: