Het is zover!! - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Kabouters uit Zandvoort - WaarBenJij.nu Het is zover!! - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Kabouters uit Zandvoort - WaarBenJij.nu

Het is zover!!

Door: Gevederde Garnaal

Blijf op de hoogte en volg Kabouters uit Zandvoort

10 Juli 2010 | Nederland, Zandvoort

Ja het is zover!!
Vandaag vertrekken de kleine indianen naar Apeldoorn opzoek naar nieuwe avondturen...

Een week lang zullen ze in het indianen trainings kamp zitten en getraind worden door het opperhoofd, GEVEDERDE GARNAAL

Wilt u nou weten wat uw kleine indiaan nou allemaal mee maakt in zo'n week??
lees dan elke dag ons dagboek!

Gevederde garnaal zegt;

Ugh!

• 10 Juli 2010 - 10:52

Marjon Webber:

Allemaal heel veel plezier en speciaal voor mijn Noa een hele grote dikke kus van papa, mama en Quint!!!

• 10 Juli 2010 - 11:06

Willeke En Ron:

Allemaal heel veel plezier!
    en jarno,is je lange gezicht alweer rechtgetrokken? love you

• 10 Juli 2010 - 11:40

Fred En Simone:

Veel Plezier allemaal!

En nog een dikke kus voor Tijmen X en één voor Puck X!

• 10 Juli 2010 - 13:15

Rosa:

hallo allemaal ik hoop dat het gezelig is en de reis goedid gegaan groetjes rosa

• 10 Juli 2010 - 13:35

Linda Rubeling:

Nou daar gaan ze dan weer, huilend en wel!!Heel veel plezier allemaal en geniet van het mooie weer!!
    groetjes
    Linda Rubeling

• 10 Juli 2010 - 15:01

Justin:

heej bieb, haha wij hebben rust:D:D:D maar ik ga je wel missen hoor, veel plezier,

dikke kus papa mamma justin en mitchell

• 10 Juli 2010 - 15:42

Herma:

Hallo allemaal, veilig aangekomen? Wens jullie allemaal een heel fijn kamp vooral voor mijn allerliefste nichtje Bette.
    Leidingen veel succes!

• 10 Juli 2010 - 19:52

Tom En Veronica:

Veel plezier. Mooi weer en lekker eten. Geniet er van. We zijn erg benieuwd naar alle indianenverhalen. Leiding heel veel sterkte en de twee inval foeven heel veel succes gewenst.

• 10 Juli 2010 - 20:42

Willem, Mirjam, Romy:

Hee Dootje.

Heb je het al een beetje naar je zin? Heb je al een mooi indianen naam gekregen? Dikke kus van ons, nog heel veel plezier.

• 11 Juli 2010 - 05:06

Linda Rubeling:

oeps, gisteren ook zo'n vreselijk onweer gehad, hier was het heftig. Ik hoop dat alle meiden lekker hebben geslapen en wens jullie een bijzonder leuke dag toe.
    Groetjes
    Linda Rubeling

• 11 Juli 2010 - 06:39

Silvana Versteege:

Heel veel plezier voor jullie allemaal.
    Klein berichtje voor Indiaantje Nikita: je broer is bijna de hele dag van slag geweest zoveel mist hij je maar hij hoopt wel dat je het heel erg naar je zin zult hebben. Dikke kus

• 11 Juli 2010 - 07:19

Willem, Mirjam, Romy:

Hey indiaan Dodo,

Hebben jullie goed geslapen vanacht? Ben benieuwd wat er vandaag op het programma staat. UGH!!! uit Zandvoort. En natuurlijk ook een dikke zoen.

• 11 Juli 2010 - 07:51

Willeke En Ron:

Goeie morgen allemaal!
    Hebben jullie ook zo,n lekker buitje gehad daar?
    Vandaag de dag van oranje!
    ik zou mezelf gevederde octopus noemen ha ha kusjes

• 11 Juli 2010 - 07:51

Marieke:

Uch dansende zonnestraal Senta, ik heb net met rooksignalen contact gehad met je broer, hij is op weg naar jullie toe. Hoop dat je een beetje hebt geslapen met al dat onweer!!
    Dikke kus Marieke

• 11 Juli 2010 - 10:48

Tom :

Heel veel plezier kleine Senta indiaan. Kijk uit voor de cowboys. Dikke kus en uuuuucccchhhhh van Papa en Helen en Robin en Dominique.

• 11 Juli 2010 - 11:57

Anita:

Zo, de eerste nacht zit erop en meteen 'n vuurdoop met al die donder en bliksem. Veel plezier voor vandaag.

• 11 Juli 2010 - 13:07

Vera En Carla:

uch kleine Nickay indiaan, is het leuk, heb je gezellig met Milou geslapen, was je een stoere indiaan tijdens het onweer.

Dikke kus Carla en mamma.

• 11 Juli 2010 - 13:09

Niek:

Je dierenvriendjes in het asiel missen je nu al.
    groetjes Dirk, Rinus, sweetie, Christiaan en pappa.

• 11 Juli 2010 - 13:11

Opa En Oma Nickay:

lieve indiaan Nickay,

Omdat jij er niet bent zijn wij ook niet naar D'anvers gegaan, heb je het naar je zin, veel plezier.
    groetjes opa en oma.

• 11 Juli 2010 - 13:19

Vera:

Hé Natasja,
    Alles goed, de tent is gereed, iedereen is vreselijk nerveus, je slippers,staan nog op dezelfde plek en dat laten we zo, dat brengt mazzel, wil je nog een lootje ha ha ha ha veel plezier met de kids, ik heb nog een zak oranje ballonnen in de tas met chips gedaan, wel blazen hè doei Vera.

• 11 Juli 2010 - 14:57

Vera:

hé foef marcel kook je wel wat lekkers voor m'n kind,ik hoop dat ik je rooksignalen hier boven het dakterras ontvang.
    Je plekkie in de tent is ingenomen, maar we denken aan je, groetjes van de dakterrasclan, doei Vera.

• 11 Juli 2010 - 17:13

Marjon:

Hoi Noa, heb je het naar je zin??? Vast wel. Heb je al een indianen-noahontas-naam??? Oh en in je oranje tshirt zitten hoor, dat brengt geluk!
    Je raadt het nooit...Quint zei net dat hij je een beetje mist???!!!!
    Nou, spreek je weer! Veel plezier daar!!!!!kusjes van de Webbertjes

• 12 Juli 2010 - 14:58

Bianca:

hallo bibi en natuurlijk alle andere indianen,het ziet er weer gezellig uit hoor op jullie terein.veelplezier en mooi weer.xxx

• 12 Juli 2010 - 16:21

Mariska En Martin:

Hallo dominique,
    Ziet er allemaal gezellig uit daar,
    Allemaal mooie indiaantjes bij elkaar.

Nou nog veel plezier en veel mooi weer.
    Groetjes Martin en mariska