Donderdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kabouters uit Zandvoort - WaarBenJij.nu Donderdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kabouters uit Zandvoort - WaarBenJij.nu

Donderdag

Door: De pittige gamba´s

Blijf op de hoogte en volg Kabouters uit Zandvoort

16 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

BELANGRIJK: Verwacht wordt dat de bus met kinderen rond 13h00 in Zandvoort zal zijn.

Donderdag

Van Iona Hoekstra
2010 is gisteren was 2010. We gingen gisteren naar apenhuel. En dat was men irste keer en het was leuk en er waren apen los. Maar dat hat ik niet ver wagt en patatje eten. En het was lekker maar het was wel een stuk lopen jamaar. Ik was moe maar ik hat het wel vo ge houden.

Van Iris van Emmerik
15 juli 2010 Indianekamp Apeldoorn. We gingen naar de apehul. Ik zat in een groepje met Puck, Britt en Noa. Het was echt gezellig. Er klom bijna een doots hooft aapje op me arm. En toen we weg gingen gingen we patat eten. Toen we op het kluphuis waren hade we spel middag. Ik zat met een hele leuke verkenner genaamt Stijn! En we hade kampvuur en ons liedje was echt COOL !!!!!!!!! maar ook grapig. We heben ook veel en hart gekeet in de avond. Vandaag 16 juli etz. gaan we naar het doorp!!!
Gezellig kamp

Van Milou Mulder
5 jujli 2010 We hebben gisteren slagbal gedaan. En we gingen slaapen. We gingen naar apenheul. Ik heb heel veel aapen gezien. Toen we trug waren, gingen we nog spelen en we hebben feest geviert. We hebben chips gegeeten. We heben een lietje gedaan. En het liedje was cool en mijn ader en moeder waren er ook en mij broers waren er ook. Het was heel gezellig.

Quotes:
Bette tegen Iona tijdens het maken van een magisch drankje: Kamp is niet alleen lol en feesten, maar ook serieus.

Iona tegen de leiding: eigenlijk zijn jullie voor ons bejaard.

Max Rubeling tegen Britt Rubeling: je moet me niet zoenen, want ze moeten denken dat ik vrijgezel ben.

  • 16 Juli 2010 - 10:43

    Herma:

    Ja dames en heren, zo hoor je maar een kabouter zegt altijd de waarheid, nou oudjes, tot morgen dan maar. Goede reis terug

  • 16 Juli 2010 - 11:06

    Martha:

    hahaha, ben ik even op tijd gestopt. Toen was ik nog niet bejaard. Leuke foto's. Zo te lezen was het gisteren weer een gigantische leuke dag.Apenheul, lekkere bbq en dan nog het kampvuur.

  • 16 Juli 2010 - 11:19

    Veronica:

    Whahaha wat kan een mens toch snel bejaard worden.
    Het ziet er weer erg gezellig uit. Veel plezier nog.

  • 16 Juli 2010 - 11:56

    Wendy:

    Hoi Dames,

    Dat bejaard komt hard aan he bij jullie oudjes :-)
    Tom en Veronica: bedankt voor de fotoruimte. Die is nu volledig benut. Er staan nu ongeveer 100 foto´s op deze site!

  • 16 Juli 2010 - 14:38

    Marjon:

    Superleukefoto's, nu geeft het echt weer hoe gezellig het bij jullie is!!
    Eh Noa, ik zag er 1 bij (ja, die samen met Britt) waar ik een vraagje over heb....hoelang had je toen al niet gedouched. Ik herkende je bijna niet mee. Maar bij je slapende koppie weer wel hoor. Veel plezier nog vanavond!!
    Kissies voor iedereen.

  • 16 Juli 2010 - 15:16

    Bianca:

    hallo lieve bieb,nog 1 nachtje dan is het alweer voorbij.Wat een leuke foto's,word gewoon een beetje jaloers zo gezellig ziet het er uit.Maak er nog een gezellige avond van met zn alle. oja je kaart hebben we gehad en de xxx verdeeld aan snoop en droop. Tot morgen we kunnen bijna niet wachten xxxx

  • 16 Juli 2010 - 16:38

    Linda Rubeling:

    Jeeetje, wat ziet dat er allemaal beregezellig uit! volgens mij hebben jullie niet veel meer aangehad dan de bikini's he. Leuke foto samen met Noa Britt, jullie lijken wel negertjes ipv indianen. Nog 1 nachtje slapen dan staan we weer te wachten bij de bus. Nog lekker eten en keten en..........tot morgen
    Liefs van mama

  • 16 Juli 2010 - 17:09

    Kees En Carla:

    Wat een leuke foto's. En wat zijn jullie lief als jullie slapen. Uitgekeet? Dan wordt het tijd om naar huis te gaan.Wij zien je morgen, Nickay. Nog een leuke laatste avond toegewenst

  • 16 Juli 2010 - 19:27

    Marieke:

    Hi Senta, hoe slaapt Youri's bedje?
    Slaap lekker en tot morgen

    XXXXX Mama

  • 17 Juli 2010 - 08:24

    Marjon:

    Rijdt voorzichtig en een fijne terugreis naar Zandvoort. Tot straks allemaal!

  • 17 Juli 2010 - 08:27

    Willeke En Ron:

    die opmerkingen heeft iona van papa ik zou zoiets nooit zegggen! ha ha volgens mij en de superfoto,s hebben ze het heerlijk
    kus tot straks! pap mam

  • 17 Juli 2010 - 08:41

    Linda Rubeling:

    Hallo kabouter-indianen, zijn we al op weg? We kijken uit naar de bus hoor! Geweldig zoals alles eruit ziet, volgend jaar wil ik ook mee!
    Kus voor Britt

  • 17 Juli 2010 - 09:24

    Hanneke:

    Gefeliciteerd Youri veel plezier in de bus he :)
    kuss van het thuisfront enne leuk stukje weer hoor vooral die bejaarden leiding whahah..tot zo...

  • 17 Juli 2010 - 19:08

    Silvana:

    Ik hoorde vanmiddag pas dat je vandaag jarig bent Youri dus bij deze GEFELICITEERD!!!

    En welkom thuis allemaal!!!!

  • 09 Februari 2012 - 14:55

    Bette:

    Hi hi!!!!
    Geinig je kan wel zien dat Iona niet zo goed is in spelling.
    GO SLAGBAL!!!!
    GO KETEN!!!!
    Groetjes Bettte (nu gids)

  • 14 Oktober 2019 - 22:43

    Brian:

    Klinkt gezellig!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2010

Donderdag

15 Juli 2010

Woensdag

13 Juli 2010

dinsdag

12 Juli 2010

Maandag

11 Juli 2010

zondag
Kabouters uit Zandvoort

Actief sinds 27 Mei 2010
Verslag gelezen: 9388
Totaal aantal bezoekers 30993

Voorgaande reizen:

10 Juli 2010 - 17 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: